Page 158 - Кулик В.В.
P. 158

158

                         Тому  постала  необхідність  експериментального  дослідження  зв’язку

                  між пошкодженістю поверхні кочення модельних коліс та характеристиками

                  циклічної  тріщиностійкості  колісної  сталі  (K         I  th ,  K IІ  th ,  K I  fc ,  K IІ  fc )  за

                  нормального відриву і поперечного зсуву залежно від її структури [354].

                         Дослідження  пошкоджуваності  показали  (рис.  3.33),  що  на  поверхні

                  кочення  модельних  коліс  відсутні дефекти  великих розмірів,  що повязані з

                  малим  розміром  зони  контакту  модельного  колеса  (діаметром  40  мм)  з

                  рейкою.  Усі  пошкодження  вкладаються  (за  площею  дефекта)  в  діапазон

                                    2
                  0,001…0,05 мм .























                                        а                                               б























                                                                в


                               Рисунок 3.33 – Пошкодженість поверхні кочення коліс:
                                                                                      0
                                                            0
                                                                         0
                                         а – відпуск 400  С; б – 500  С; в – 600  С
   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163