Page 158 - Кулик В.В.
P. 158
158
Тому постала необхідність експериментального дослідження зв’язку
між пошкодженістю поверхні кочення модельних коліс та характеристиками
циклічної тріщиностійкості колісної сталі (K I th , K IІ th , K I fc , K IІ fc ) за
нормального відриву і поперечного зсуву залежно від її структури [354].
Дослідження пошкоджуваності показали (рис. 3.33), що на поверхні
кочення модельних коліс відсутні дефекти великих розмірів, що повязані з
малим розміром зони контакту модельного колеса (діаметром 40 мм) з
рейкою. Усі пошкодження вкладаються (за площею дефекта) в діапазон
2
0,001…0,05 мм .
а б
в
Рисунок 3.33 – Пошкодженість поверхні кочення коліс:
0
0
0
а – відпуск 400 С; б – 500 С; в – 600 С