Page 159 - Кулик В.В.
P. 159
159
Їх умовно було розбито на три діапазони: 0,001-0,005; 0,005-0,01 та
2
0,01-0,05 мм . Тенденції щодо пошкодженості усіх діапазонів однакові:
0
найбільше дефектів в сталі після гартування з відпуском 400 С, а найменше
0
в сталі після гартування з відпуском 600 С (рис. 3.34), тобто їх кількість
зростає з підвищенням міцності сталі подібно як в реальних залізничних
колесах [343].
Площа дефектів на поверхні кочення модельних коліс після відпуску
0
400, 500 та 600 С становить відповідно 12%, 5,5% та 2% від загальної площі
поверхні кочення [395].
Рисунок 3.34 – Розподіл кількості дефектів різної площі на поверхні кочення
модельних коліс залежно від температури відпуску:
0
0
0
1 - 400 С, 2 - 500 С, 3 - 600 С
На основі залежностей між площею пошкоджень і характеристиками
циклічної тріщиностійкості (порогом втоми ΔK і ΔK ІI th та циклічною
І th
в’язкості руйнування ΔK і ΔK ІІ fc ), визначеними за нормального відриву та
І fc