Page 162 - Кулик В.В.
P. 162

162






















                                        a                                               б























                                                                в
                  Рисунок 3.36 – Мікроструктура колісних сталей варіантів 2 (a), Т (б) та Т  (в)
                                                                                                          м


                         Контактно-втомні  випробування  проводили  на  модельних  зразках


                  колеса та рейки з врахуванням процесів, які проходять під час гальмування
                  (локальний  перегрів)  колеса  рейкою  [348,  397].  На  поверхні  кочення


                  модельних  коліс  змодельовано  зону  термовпливу  з  використанням

                  зварювального обладнання (точкова контактна зварка) (рис. 3.38).

                         Проведені  експериментальні  дослідження  пошкоджуваності  показали

                  (рис.  3.39),  що  на  поверхні  кочення  модельних  коліс  не  виявлено  дефекти

                  великих  розмірів,  зокрема  вищербини,  сформовані  шляхом  розшарування.

                  Усі пошкодження вкладаються (за площею дефекта) в діапазон 0,001…0,05
                      2
                  мм . Їх умовно було розбито на три діапазони: 0,001-0,005; 0,005-0,01 та 0,01-
                           2
                  0,05 мм  (рис. 3.40). Тенденції щодо пошкодженості для усіх діапазонів площ
   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167