Page 7 - автореферат_УЧАНІН
P. 7

5

            “Івченко-Прогрес” і ПАТ “Мотор-Січ”, а також впроваджено в авіакомпанії “Між-
            народні Авіалінії України”, Львівському, Севастопольському і Конотопському авіа-
            ремонтних заводах, Національному авіаційному університеті, ГПУ "Львівгазвидобу-
            вання", НВФ "Зонд”, Карпатському і Полтавському експертно-технічних центрах.
                   2. Розроблено і впроваджено комплект селективних ВСП подвійного диферен-
            ціювання для контролю у різних діапазонах робочих частот. На основі ВСП і дефек-
            тоскопів типу ОКО-01, ВД 3-71, ВД 3-81 і Еддікон-С (НВФ «Промприлад») розроб-
            лено нові технології вихрострумового контролю об’єктів, що характеризуються ви-
            соким рівнем завад, зокрема: виявлення прихованих дефектів багатошарових конс-
            трукцій авіаційної техніки, у тому числі під головкою заклепок; виявлення поверх-
            невих і підповерхневих дефектів зварних швів; виявлення дефектів у литих деталях
            із шорсткою поверхнею і дефектів чавунних автомобільних циліндрів з неоднорід-
            ною  поверхнею.  Розроблено  анаксіальний  ВСП  типу  SPF-2346  для  виявлення  трі-
            щин у зоні заклепок у 3-му і 4-му шарах п’ятишарового авіаційного вузла.
                   Розроблені ВСП подвійного диференціювання використано для створення ав-
            томатизованих систем НК, зокрема: чотириканальної системи КРАБ для виявлення
            дефектів на внутрішній і зовнішній стінках труб вторинного риформінгу із нержав-
            ної сталі; багатоканальних вихрострумових трактів для системи контролю залізнич-
            них осей і системи контролю залізничних колісних пар (НВФ «Промприлад»).
                   3. Розроблено дефектоскоп типу ЛЕОТЕСТ ВД-5Д для контролю тонкостінних
            латунних трубок обертальним ВСП подвійного диференціювання, який забезпечує
            виявлення дефектів трубок з ідентифікацією виявлених дефектів за глибиною. При-
            лад впроваджено на ДП «Завод ім. В.О. Малишева».
                   4.  Розроблено  вихрострумові  структуроскопи-вимірювачі  питомої  електроп-
            ровідності типу ВЕП-21, ВЕП-22 і ВЕПР-31, за допомогою яких вперше реалізовано
            методи  моніторингу  експлуатаційної  деградації  алюмінієвих  сплавів  авіаційних

            конструкцій ДП «Антонов».
                   5. Розроблено вихрострумові структуроскопи типу АЛЬФА, ДЕЛЬТА, СІГМА
            і АЛЬФА-М, що працюють на підвищених робочих частотах 100, 200 і 400 МГц, для
            виявлення і оцінювання поверхневих газонасичених шарів титанових сплавів.
                   6. Розроблено нові конструкції стандартних зразків та імітатор вихрострумо-
            вих сигналів для метрологічного забезпечення дефектоскопів.
                  Особистий внесок здобувача. Основні результати роботи та положення, які ві-
            дображають її наукову новизну, одержані автором самостійно і опубліковані в одно-
            особових публікаціях, зокрема в монографії [1, 5–15, 23, 34, 41, 47–49, 52, 54]. Автор
            запропонував методику і провів розрахунки сигналів ВСП методом об’ємних інтег-
            ральних рівнянь. Він створив установку і провів експериментальні дослідження сиг-
            налів ВСП. Автор вніс визначальний внесок у статті, написані у співавторстві. У та-
            ких статтях автору належить постановка задач досліджень, розробка і дослідження
            ВСП, порівняння з результатами інших авторів і формування основних висновків.
            Частина  публікацій  написані  у  співавторстві  з  інженерами  підприємства,  на  яких
            впроваджено результати роботи [17, 19–21, 23–24, 31–33, 36–40, 42–44]. У статтях,
            написаних у співавторстві з Г. Моком і О. Гессе з Магдебурзького університету От-
            то-фон Геріке (Німеччина) автору належить побудова плану досліджень, підготовка
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12