Page 92 - Кулик В.В.
P. 92

92

                         1.     провести  аналіз  закономірностей  формування  дефектів  на

                  поверхні  кочення  залізничних  коліс  залежно  від  умов  їх  експлуатації  та

                  марки колісної сталі;

                         2.     дослідити  закономірності  зміни  характеристик  міцності  і

                  циклічної  тріщиностійкості  стандартних  високоміцних  колісних  сталей

                  залежно  від  впливу  експлуатаційних  чинників  (температури,  корозивного

                  середовища, умов під час гальмування)

                         3.     обґрунтувати  вибір  механічних  характеристик  сталей,  що

                  визначають  їх  опір  утворенню  повзунів  і  вищербин  на  поверхні  кочення

                  коліс за локальних умов нормального відриву та поперечного зсуву;

                         4.     сформулювати вимоги до хімічного складу і структурно-фазового

                  стану нових сталей для коліс з підвищеним терміном експлуатації;

                         5.     дослідити  закономірності  зміни  ресурсних  характеристик

                  перспективних  колісних  сталей  (графітизованих,  з  твердорозчинним  або

                  дисперсійним зміцненням).

                         6.     обґрунтувати  хімічний  склад  і  структурно-фазовий  стан  нових

                  високоміцних сталей для коліс з підвищеним терміном експлуатації;

                         7.     розробити режими термічної обробки для підвищення циклічної

                  тріщиностійкості високоміцних залізничних коліс після ремонтної наплавки;

                         8.     розробити відомчий нормативний документ стосовно додаткових

                  вимог до сталей суцільнокатаних високоміцних залізничних коліс.
   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97