Page 92 - Кулик В.В.
P. 92
92
1. провести аналіз закономірностей формування дефектів на
поверхні кочення залізничних коліс залежно від умов їх експлуатації та
марки колісної сталі;
2. дослідити закономірності зміни характеристик міцності і
циклічної тріщиностійкості стандартних високоміцних колісних сталей
залежно від впливу експлуатаційних чинників (температури, корозивного
середовища, умов під час гальмування)
3. обґрунтувати вибір механічних характеристик сталей, що
визначають їх опір утворенню повзунів і вищербин на поверхні кочення
коліс за локальних умов нормального відриву та поперечного зсуву;
4. сформулювати вимоги до хімічного складу і структурно-фазового
стану нових сталей для коліс з підвищеним терміном експлуатації;
5. дослідити закономірності зміни ресурсних характеристик
перспективних колісних сталей (графітизованих, з твердорозчинним або
дисперсійним зміцненням).
6. обґрунтувати хімічний склад і структурно-фазовий стан нових
високоміцних сталей для коліс з підвищеним терміном експлуатації;
7. розробити режими термічної обробки для підвищення циклічної
тріщиностійкості високоміцних залізничних коліс після ремонтної наплавки;
8. розробити відомчий нормативний документ стосовно додаткових
вимог до сталей суцільнокатаних високоміцних залізничних коліс.