Page 299 - Кулик В.В.
P. 299

299

                  представляє певні труднощі (рис. 5.34). В даному випадку можна оцінювати

                  опір зношуванню наплавок (зварного шва), коли наплавлений метал займає

                  тільки  певну  частину  колеса  (рис.  5.34),  хоча  зношування  іншої  частини

                  цього  колеса  (на  відміну  від  оцінювання  за  опором  зношуванню,  коли

                  вибрана величина обернена до втрати маси) до уваги не беруть.




























                   Рисунок 5.34 – Схема вирізки дослідного модельного колеса з наплавленим

                            сегментом для побудови діаграми експлуатаційної надійності



                         Встановлено,  що  наплавка  зі  структурою  низьковуглецевого  бейніту

                  (дротом  Св-08ХМ)  модельного  колеса  зі  сталі  65Г  володіє  недостатнім

                  опором  пошкодженості  і  зношуванню  поверхні  кочення.  Тому  для

                  оптимізації  цих  характеристик  можна  рекомендувати  наплавку  з  бейнітно-

                  мартенситною  структурою,  підвищуючи  вміст  вуглецю  у  зварювальному

                  дроті порівняно з наплавкою дротом Св-08ХМ.
   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304