Page 298 - Кулик В.В.
P. 298
298
Рисунок 5.33 – Діаграма експлуатаційної надійності: 1 – сталь марки 2;
2 – марки Т, 3 – марки Т ; 4 – сталь з твердорозчинним зміцненням К2 [67],
м
0
0
5 – сталь Н1 після норм. при 880 С та відп. 450 С; 6 – Н4 після норм. при
0
0
0
0
950 С та відп. 600 С; 7 – Н5 після норм. при 950 С та відп. 600 С;
8 – сталь Ф1; 9 – сталь Ф2; 10 – метал ЗТВ (65Г зі структурою 66% бейніту +
0
34% мартенситу з відпуском 100 С 1 год. після охолодження до температури
0
100 С); 11 – метал шва (дріт Св-08ХМ зі структурою бейніту без відпуску)
0
12 – метал шва (дріт Св-08ХМ зі структурою бейніту з відпуском 100 С
0
1 год. після охолодження до температури 100 С).
Оцінювання опору зношування за зміною лінійних розмірів (1/(ΔR/R )
0
модельного колеса (рис. 5.33) має перевагу порівняно з величиною
оберненою до втрати маси (1/(Δm/m ) стосовно оцінювання наплавок
0
залізничних коліс, коли в результаті такого технологічного процесу
відновлюють значно зношену або навіть зруйновану частину ободу колеса,
або коли виготовлення модельного колеса з наплавленого металу