Page 298 - Кулик В.В.
P. 298

298









































                      Рисунок 5.33 – Діаграма експлуатаційної надійності: 1 – сталь марки 2;

                   2 – марки Т, 3 – марки Т ; 4 – сталь з твердорозчинним зміцненням К2 [67],
                                                 м
                                                            0
                                                                              0
                    5 – сталь Н1 після норм. при 880  С та відп. 450  С; 6 – Н4 після норм. при
                                                                                    0
                                                                                                      0
                                               0
                             0
                        950  С та відп. 600  С; 7 – Н5 після норм. при 950  С та відп. 600  С;
                   8 – сталь Ф1; 9 – сталь Ф2; 10 – метал ЗТВ (65Г зі структурою 66% бейніту +
                                                          0
                  34% мартенситу з відпуском 100  С 1 год. після охолодження до температури
                         0
                    100  С); 11 – метал шва (дріт Св-08ХМ зі структурою бейніту без відпуску)
                                                                                                         0
                     12 – метал шва (дріт Св-08ХМ зі структурою бейніту з відпуском 100  С
                                                                                          0
                                   1 год. після охолодження до температури 100  С).


                         Оцінювання опору зношування за зміною лінійних розмірів (1/(ΔR/R )
                                                                                                              0
                  модельного  колеса  (рис.  5.33)  має  перевагу  порівняно  з  величиною

                  оберненою  до  втрати  маси  (1/(Δm/m )  стосовно  оцінювання  наплавок
                                                                   0
                  залізничних  коліс,  коли  в  результаті  такого  технологічного  процесу

                  відновлюють  значно  зношену  або навіть  зруйновану  частину  ободу  колеса,

                  або  коли  виготовлення  модельного  колеса  з  наплавленого  металу
   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303