Page 295 - Кулик В.В.
P. 295
295
0
100 С встановлено (рис. 5.31), що після контактно-втомних випробувань їх
пошкодженість становила 7,5 і 8,7 та 3,3% відповідно (рис. 5.32).
Рисунок 5.30 – Локальні напруження ( ) в структурних елементах металу
лок
зони термічного впливу
За результатами проведених досліджень впливу запропонованої
термічної обробки встановлено, що підвищити опірність крихкому
руйнуванню металу колеса в зоні термічного впливу до рівня металу шва
можливо формуванням у цій зоні бейнітно-мартенситної структури і
витримкою 1 год. при 100°С під час його охолодження після наплавлення.
Піддаючи такій термічній обробці метал шва встановлено, що циклічна
в'язкість руйнування не змінюється (ΔK = 71 МПа√м), проте відбувається
fc
деяке зниження пошкодженості поверхні кочення модельних коліс (з 8,7% до
7,5%) (рис. 5.32 символ 13 проти 12).