Page 295 - Кулик В.В.
P. 295

295

                       0
                  100  С встановлено (рис. 5.31), що після контактно-втомних випробувань їх
                  пошкодженість становила 7,5 і 8,7 та 3,3% відповідно (рис. 5.32).







































                   Рисунок 5.30 – Локальні напруження ( ) в структурних елементах металу
                                                                   лок
                                                  зони термічного впливу




                         За  результатами  проведених  досліджень  впливу  запропонованої
                  термічної  обробки  встановлено,  що  підвищити  опірність  крихкому


                  руйнуванню  металу  колеса  в  зоні  термічного  впливу  до  рівня  металу  шва
                  можливо  формуванням  у  цій  зоні  бейнітно-мартенситної  структури  і


                  витримкою 1 год. при 100°С під час його охолодження після наплавлення.

                         Піддаючи такій термічній обробці метал шва встановлено, що циклічна

                  в'язкість руйнування  не  змінюється  (ΔK   =  71  МПа√м), проте  відбувається
                                                                    fc
                  деяке зниження пошкодженості поверхні кочення модельних коліс (з 8,7% до

                  7,5%) (рис. 5.32 символ 13 проти 12).
   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300