Page 297 - Кулик В.В.
P. 297
297
характеристиками, які визначають опір зношуванню гребеня і поверхні
кочення коліс.
Рисунок 5.32 – Залежність пошкодженості поверхні кочення модельних коліс
від циклічної в’язкості руйнування ΔK : 1 – сталь марки 2; 2 – марки Т,
fc
0
0
3 – марки Т [397]; 4 – сталь Н1 після норм. при 880 С та відп. 450 С; 5 – Н4
м
0
0
0
після норм. при 950 С та відп. 600 С; 6 – Н5 після норм. при 950 С та відп.
0
600 С [437]; 7 – сталь з твердорозчинним зміцненням К2 [423]; 8 – сталь Ф1;
9 – сталь Ф2 [443]; 10 – доевтектоїдна графітизована сталь [402], 11 – метал
зони термічного впливу (65Г зі структурою 66% бейніту + 34% мартенситу з
0
0
відпуском 100 С 1 год. після охолодження до температури 100 С);
12 – метал шва (дріт Св-08ХМ зі структурою бейніту без відпуску) 13 – метал
0
шва (дріт Св-08ХМ зі структурою бейніту з відпуском 100 С 1 год. після
0
охолодження до температури 100 С) [454].