Page 296 - Кулик В.В.
P. 296

296






















                                          а                                              б























                                                                  в



                     Рисунок 5.31 – Поверхні кочення модельних коліс сталі металу шва (а, б) та

                                                                                               0
                     зони термічного впливу (в): без відпуску (а), з відпуском 100  С 1 год. після
                                                                                  0
                                         охолодження до температури 100  С (б, в)



                         Так як нова концепція вибору (розроблення) сталей для високоміцних

                  залізничних коліс поєднує підвищені характеристики зносостійкості і опору

                  утворенню  вищербин  (пітингів  і  підповерхневих  розшарувань)  в  умовах

                  контактної  втоми,  тому  пошук  оптимуму  потрібно  вести  за  допомогою

                  діаграм  експлуатаційної  надійності  (рис.  5.33)  [393]  –  залежностями  між

                  характеристиками  циклічної  тріщиностійкості,  які  визначають  опір

                  утворенню  експлуатаційних  дефектів  на  поверхні  кочення  коліс  та
   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301