Page 296 - Кулик В.В.
P. 296
296
а б
в
Рисунок 5.31 – Поверхні кочення модельних коліс сталі металу шва (а, б) та
0
зони термічного впливу (в): без відпуску (а), з відпуском 100 С 1 год. після
0
охолодження до температури 100 С (б, в)
Так як нова концепція вибору (розроблення) сталей для високоміцних
залізничних коліс поєднує підвищені характеристики зносостійкості і опору
утворенню вищербин (пітингів і підповерхневих розшарувань) в умовах
контактної втоми, тому пошук оптимуму потрібно вести за допомогою
діаграм експлуатаційної надійності (рис. 5.33) [393] – залежностями між
характеристиками циклічної тріщиностійкості, які визначають опір
утворенню експлуатаційних дефектів на поверхні кочення коліс та