Page 167 - Кулик В.В.
P. 167

167

                         Таким  чином,  дані  випробувань  підтверджують,  що  вищерблювання

                  поверхні  кочення  визначається  у  першу  чергу  циклічною  в’язкістю

                  руйнування ΔK  (рис. 3.42) [397].
                                    fc





































                  Рисунок 3.42 – Залежність пошкодженості поверхні кочення модельних коліс

                     від циклічної в’язкості руйнування ΔK  : ● – сталь марки 2; ■ – марки Т;
                                                                    fc
                                                         ▲ – марки Т
                                                                        м



                         3.3.3. Діаграма експлуатаційної надійності колісних сталей



                         Колісні сталі з підвищеним ресурсом експлуатації повинні оптимально
                  поєднувати  підвищені  характеристики  зносостійкості  і  опору  утворенню


                  вищербин  (пітингів  і  підповерхневих  розшарувань)  в  умовах  контактної
                  втоми,  який,  згідно  розділу  3.3.2,  визначає  циклічна  тріщиностійкість


                  колісних  сталей.  Пошук  цього  оптимуму  потрібно  вести  за  допомогою

                  діаграм  конструкційної  міцності  –  залежностей  характеристик  циклічної

                  тріщиностійкості від міцності (твердості) сталей з урахуванням їх структури і
   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172