Page 124 - Кулик В.В.
P. 124

124






















                                        а                                               б



                          Рисунок 3.7 – Мікроструктура сталі марки Т колеса типу КП-Т у

                                                    вихідному стані (а, б)

























                                        а                                               б



                        Рисунок 3.8 – Мікроструктура сталі марки 2 колеса типу КП-2 (а, б)

                                                      у вихідному стані



                         Після  гальмування  у  повітрі  мікроструктури  колісних  сталей

                  змінюються  порівняно  з  такими  у  вихідному  стані.  Для  сталей  марки  Т

                  (варіант 2 з табл. 3.3) ці зміни стосуються морфологічних змін цементитної

                  складової  перліту,  зміни  товщини  феритних  прошарків  у  перліті  та місць  і

                  кількості  виділень  фериту  (рис.  3.9а).  Порівняно  з  вихідним  станом
   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129