Page 126 - Кулик В.В.
P. 126

126

                  Відмітимо, що  у  структурі  сталі марки  2  відсутні  перетворення  за  зсувним

                  механізмом на відміну від мікроструктури сталі марки Т після гальмування у

                  повітрі [355].
























                                        а                                               б























                                                                в



                   Рисунок 3.10 – Мікроструктура сталі марки 2 колеса типу КП-2 (а, б, в) після

                                   гальмування на повітрі (варіант 6 згідно табл. 3.3)



                         Після  гальмування  у  повітряно-водяній  суміші  мікроструктури

                  колісних сталей зазнають змін порівняно з такими у стані постачання та після

                  гальмування у повітрі. Для сталей коліс проходить подальше диспергування

                  перлітно-феритної суміші (рис. 3.11а, 3.12а). Мікроструктура сталі марки Т

                  (варіант  3  з  табл.  3.3)  є  високодисперсною  перлітно-феритною  сумішшю,
   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131