Page 126 - Кулик В.В.
P. 126
126
Відмітимо, що у структурі сталі марки 2 відсутні перетворення за зсувним
механізмом на відміну від мікроструктури сталі марки Т після гальмування у
повітрі [355].
а б
в
Рисунок 3.10 – Мікроструктура сталі марки 2 колеса типу КП-2 (а, б, в) після
гальмування на повітрі (варіант 6 згідно табл. 3.3)
Після гальмування у повітряно-водяній суміші мікроструктури
колісних сталей зазнають змін порівняно з такими у стані постачання та після
гальмування у повітрі. Для сталей коліс проходить подальше диспергування
перлітно-феритної суміші (рис. 3.11а, 3.12а). Мікроструктура сталі марки Т
(варіант 3 з табл. 3.3) є високодисперсною перлітно-феритною сумішшю,