Page 129 - Кулик В.В.
P. 129

129






















                                        а                                               б























                                                                в



                  Рисунок 3.13 – Мікроструктура сталі марки Т колеса типу КП-Т (а, б, в) після
                       гальмування за підвищеного навантаження (варіант 4 згідно табл. 3.3)



                         В Україні після запровадження залізничних коліс типу КП-Т на заміну


                  коліс  типу  КП-2  почастішали  випадки  передчасного  знімання  цих  коліс  з

                  експлуатації  через  порушення  геометрії  поверхні  кочення  (від  кола  до

                  багатокутника),  спричинене  проковзуванням  колеса  рейкою  під  час

                  гальмування, тобто через формування повзунів. На поверхні кочення колеса,

                  підданій  нагріву  до  температури  її  аустенізації  та  високим  контактним

                  напруженням  після  припинення  гальмування  за  рахунок  швидкого

                  охолодження формуються нерівноважні структури.
   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134