Page 252 - Кулик В.В.
P. 252

252

                  результатів  (за  високої  асиметрії  навантаження,  що  моделює  вплив

                  залишкових напружень переважає сталь Ф2).











































                       Рисунок 4.58 – Діаграма експлуатаційної надійності колісних сталей в

                               запропонованих раніше координатах: 1 – сталь марки 2;

                   2 – марки Т, 3 – марки Т ; 4 – сталь з твердорозчинним зміцненням К2 [67],
                                                 м
                                                            0
                                                                              0
                    5 – сталь Н1 після норм. при 880  С та відп. 450  С; 6 – Н4 після норм. при
                                               0
                                                                                                      0
                                                                                    0
                             0
                        950  С та відп. 600  С; 7 – Н5 після норм. при 950  С та відп. 600  С;
                                                 8 – сталь Ф1; 9 – сталь Ф2


                         Також,  щоб  не  залишалося  сумнівів  стосовно  оптимального  варіанту

                  сталі  з  комплексним  легуванням  встановлено  характеристики  циклічної

                  тріщиностійкості  за  поперечного  зсуву  (рис.  4.59),  які  як  і  характеристики

                  циклічної тріщиностійкості визначені за нормального відриву впливають на

                  тріщиноутворення (вищерблювання) на поверхні кочення залізничних коліс.
   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257