Page 252 - Кулик В.В.
P. 252
252
результатів (за високої асиметрії навантаження, що моделює вплив
залишкових напружень переважає сталь Ф2).
Рисунок 4.58 – Діаграма експлуатаційної надійності колісних сталей в
запропонованих раніше координатах: 1 – сталь марки 2;
2 – марки Т, 3 – марки Т ; 4 – сталь з твердорозчинним зміцненням К2 [67],
м
0
0
5 – сталь Н1 після норм. при 880 С та відп. 450 С; 6 – Н4 після норм. при
0
0
0
0
950 С та відп. 600 С; 7 – Н5 після норм. при 950 С та відп. 600 С;
8 – сталь Ф1; 9 – сталь Ф2
Також, щоб не залишалося сумнівів стосовно оптимального варіанту
сталі з комплексним легуванням встановлено характеристики циклічної
тріщиностійкості за поперечного зсуву (рис. 4.59), які як і характеристики
циклічної тріщиностійкості визначені за нормального відриву впливають на
тріщиноутворення (вищерблювання) на поверхні кочення залізничних коліс.