Page 256 - Кулик В.В.
        P. 256
     256
                  дисперсійного зміцнення шляхом сумісного мікролегування сталі ванадієм і
                  азотом.  Оптимальна  мікроструктура  і  ресурсні  механічні  властивості  такої
                                                                               -4
                  колісної сталі досягнуті за вмісту [V‧N] = 22,1‧10 % і відповідних режимів
                  термічної обробки (температури аустенізації та відпуску).
                         5.     Підтверджено, що опір пошкоджуваності поверхні кочення коліс
                  корелює  з  циклічною  в’язкістю  руйнування  K   колісної  сталі,  а  також
                                                                               fc
                  новим параметром конструкційної міцності матеріалів [ ‧K ‧K ].
                                                                                                  fc
                                                                                             th
                                                                                       В
                         6.     Встановлено,  що  твердорозчинне  зміцнення  за  рахунок
                  підвищенного  вмісту  кремнію  (до  0,7%)  і  марганцю  (до  0,8%),  а  також
                                                                                                            4
                  дисперсійне зміцнення (при оптимальному вмісті ванадію і азоту [V‧N]‧10  =
                  28,9%)  за  пониженого  вмісту  вуглецю  (0,52)  забезпечують  колісній  сталі
                  меншу  схильність  до  утворення  повзунів  на  поверхні  кочення  коліс
                  порівняно зі стандартною сталлю марки Т.
                         7.     Така  комплекснолегована  сталь  володіє  високою  міцністю  і
                  циклічною в’язкістю руйнування за умов нормального відриву і поперечного
                  зсуву, що зумовлює краще поєднанням опору зношуванню і пошкодженості
                  поверхні кочення модельних коліс порівняно зі сталлю марки Т.
     	
