Page 248 - Кулик В.В.
P. 248

248















































                  Рисунок 4.55 – Залежність пошкодженості поверхні кочення модельних коліс

                      від циклічної в’язкості руйнування ΔK  : 1 – сталь марки 2; 2 – марки Т,
                                                                    fc
                                                                                                   0
                                                                                 0
                  3 – марки Т  [397]; 4 – сталь Н1 після норм. при 880  С та відп. 450  С; 5 – Н4
                                м
                                           0
                                                             0
                                                                                                  0
                   після норм. при 950  С та відп. 600  С; 6 – Н5 після норм. при 950  С та відп.
                       0
                  600  С [437]; 7 – сталь з твердорозчинним зміцненням К2 [423]; 8 – сталь Ф1;
                          9 – сталь Ф2 [443].; 10 – доевтектоїдна графітизована сталь [402].


                         Оцінювання  роботоздатності  колісних  сталей  можна  проводити  на


                  основі діаграм конструкційної міцності [379], які встановлюють зв’язок між

                  характеристиками міцності і тріщиностійкості при циклічному навантаженні

                  (рис.  4.56).  Характеристики  циклічної  тріщиностійкості  визначають  на

                  стандартних зразках з колісних сталей [332].
   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253