Page 248 - Кулик В.В.
P. 248
248
Рисунок 4.55 – Залежність пошкодженості поверхні кочення модельних коліс
від циклічної в’язкості руйнування ΔK : 1 – сталь марки 2; 2 – марки Т,
fc
0
0
3 – марки Т [397]; 4 – сталь Н1 після норм. при 880 С та відп. 450 С; 5 – Н4
м
0
0
0
після норм. при 950 С та відп. 600 С; 6 – Н5 після норм. при 950 С та відп.
0
600 С [437]; 7 – сталь з твердорозчинним зміцненням К2 [423]; 8 – сталь Ф1;
9 – сталь Ф2 [443].; 10 – доевтектоїдна графітизована сталь [402].
Оцінювання роботоздатності колісних сталей можна проводити на
основі діаграм конструкційної міцності [379], які встановлюють зв’язок між
характеристиками міцності і тріщиностійкості при циклічному навантаженні
(рис. 4.56). Характеристики циклічної тріщиностійкості визначають на
стандартних зразках з колісних сталей [332].