Page 247 - Кулик В.В.
P. 247

247

                         А  це  в  свою  чергу  відображається  на  циклічній  в'язкості  руйнування

                                                               .
                  K : найвище значення K =65 МПа √м в сталі Ф2 та дещо нижче значення –
                      fc
                                                   fc
                           .
                  58 МПа √м в сталі Ф1, відповідно [443].
                         Досліджували поверхню кочення модельного колеса стандартної сталі

                  за одночасного поєднання твердорозчинного і нітридного зміцнення варіанти

                  Ф1  та  Ф2.  Сталі  Ф1  та  Ф2  пройшли  термічну  обробки  шляхом

                                                                          0
                  аустенізуючого  нагріву  до  температури  950 С  з  охолодженням  в  воді  до
                      0
                  550 С  та  наступним  охолодженням  на  повітрі  з  інтенсивним  обдуванням
                                                                        0
                  заготовок на повітрі та відпуском 600 та 550  С відповідно (див. таблицю 4.9,
                  таблицю 4.10 та рис. 4.54 а, б) [443].

























                                          а                                              б



                   Рисунок 4.54 – Поверхні кочення модельних коліс сталі марки марки Ф1 (а),

                         Ф2 (б) згідно табл. 4.9 та табл. 4.10 (в табл. 4.10 виділено жирним).



                         Встановлено,        що      після     контактно-втомних          випробувань        їх

                  пошкодженість  становила  5,0  та  2,5%  відповідно  для  модельних  коліс,  які

                  виготовлені  з  варіантів  сталей  Ф1  та  Ф2.  Підтверджено  залежність

                  пошкодженості  поверхні  кочення  модельних  коліс  від  циклічної  в'язкості

                  руйнування сталей, з яких виготовленні такі колеса (рис. 4.55).
   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252