Page 251 - Кулик В.В.
P. 251

251









































                      Рисунок 4.57 – Діаграма експлуатаційної надійності: 1 – сталь марки 2;

                   2 – марки Т, 3 – марки Т ; 4 – сталь з твердорозчинним зміцненням К2 [67],
                                                 м
                                                            0
                                                                              0
                    5 – сталь Н1 після норм. при 880  С та відп. 450  С; 6 – Н4 після норм. при
                                                                                                      0
                                               0
                                                                                    0
                             0
                        950  С та відп. 600  С; 7 – Н5 після норм. при 950  С та відп. 600  С;
                                                 8 – сталь Ф1; 9 – сталь Ф2


                         Якщо  аналізувати  отримані  результати  за  поданою  діаграмою

                  експлуатаційної надійності в запропонованих раніше [393] координатах (K
                                                                                                              fc
                  –  1/W).  Вона  якісно  подібна  до  діаграми  в  координатах  (1/D  –  1/W),  тобто

                  опір пошкоджуваності поверхні кочення колеса (1/D) корелює з циклічною


                  в’язкістю  руйнування  колісної  сталі  (K ),  аналогічно,  як  в  отриманих
                                                                       fc
                  раніше результатах досліджень [395-397, 440, 441], проте в даному випадку

                  сталі  Ф1  та  Ф2  є  дуже  близькими  (рис.  4.58  точки  8  і  9).  Тобто

                  характеристики циклічної в’язкості руйнування отримані за асиметрії циклу

                  навантаження  R=0,5  дозволяють  внести  деяку  ясність  щодо  отриманих
   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256