Page 251 - Кулик В.В.
P. 251
251
Рисунок 4.57 – Діаграма експлуатаційної надійності: 1 – сталь марки 2;
2 – марки Т, 3 – марки Т ; 4 – сталь з твердорозчинним зміцненням К2 [67],
м
0
0
5 – сталь Н1 після норм. при 880 С та відп. 450 С; 6 – Н4 після норм. при
0
0
0
0
950 С та відп. 600 С; 7 – Н5 після норм. при 950 С та відп. 600 С;
8 – сталь Ф1; 9 – сталь Ф2
Якщо аналізувати отримані результати за поданою діаграмою
експлуатаційної надійності в запропонованих раніше [393] координатах (K
fc
– 1/W). Вона якісно подібна до діаграми в координатах (1/D – 1/W), тобто
опір пошкоджуваності поверхні кочення колеса (1/D) корелює з циклічною
в’язкістю руйнування колісної сталі (K ), аналогічно, як в отриманих
fc
раніше результатах досліджень [395-397, 440, 441], проте в даному випадку
сталі Ф1 та Ф2 є дуже близькими (рис. 4.58 точки 8 і 9). Тобто
характеристики циклічної в’язкості руйнування отримані за асиметрії циклу
навантаження R=0,5 дозволяють внести деяку ясність щодо отриманих