Page 108 - Кулик В.В.
P. 108
108
В умовах контактної втоми оцінювали опір пошкоджуваності (1/D) та
опір зношуванню (1/W), які є оберненими величинами пошкодженості (2.4) та
зносу (2.5) поверхні кочення модельного колеса:
F
D d (2.4)
F 0
де F – площа дефектів (пітингів і вищербин), F – площа поверхні кочення;
d
0
R – R
0 (2.5)
W
R 0
де R – радіус колеса після випробувань; R – його вихідне значення.
0
Аналіз ушкоджень поверхонь кочення шляхом вищербин проводився
наступним чином. Були поетапно сфотографовані контактні поверхні по всій
довжині модельних зразків. На отриманих зображеннях контактних
поверхонь були ідентифіковані всі вищербини, утворені шляхом
розшарування по всій довжині модельних зразків дослідних сталей.
Ідентифікація вищербини, сформованих пітингоутворенням проводилась на
трьох типових місцях поверхні кочення дослідних сталей. Подано усереднені
значення характеристик за результатами випроб не менше трьох зразків.