Page 107 - Кулик В.В.
P. 107
107
Колеса виготовляли з досліджуваних сталей, а рейки вирізали з головки
натурної рейки твердістю 46 HRC.
.
5
Поверхні кочення коліс вивчали під мікроскопом після 2 10 циклів
навантаження (на шляху 25 км) за збільшення 130 раз. Зображення
аналізували за допомогою спеціально розробленої комп’ютерної програми
-2
(рис. 2.16) і визначали середню кількість дефектів n , мм в полі зору
мікроскопа залежно від їх розміру на різних ділянках поверхні кочення та
оцінювали пошкодженість шляхом співвідношення площі вищербин,
утворених пітингоутворенням та розшаруванням (F ) до загальної площі
d
поверхні кочення колеса (F ).
0
Рисунок 2.16 – Інтерфейс спеціально розробленої програми для оцінки
пошкодженості поверхні кочення модельних коліс