Page 109 - Кулик В.В.
P. 109
109
РОЗДІЛ 3
КОНЦЕПЦІЯ СТВОРЕННЯ СТАЛЕЙ ВИСОКОМІЦНИХ КОЛІСНИХ
СТАЛЕЙ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ ЇХ
РОБОТОЗДАТНОСТІ В ЛАБОРАТОРНИХ УМОВАХ
3.1. Аналіз пошкоджуваності поверхні кочення коліс зі сталей
марки 2 та марки Т
Укрзалізницею в 2005…2008 р.р. було закуплено і введено в
експлуатацію декілька тисяч високоміцних коліс. Проводячи аналіз наявних
дефектів (рис. 3.1), зокрема повзунів (рис. 3.2а) і вищербин (рис. 3.2б), на
поверхні кочення суцільнокатаних коліс, які поступили в ремонт (5500 штук)
за 9 місяців 2009 р. по всій мережі доріг Укрзалізниці [343].
Рисунок 3.1 – Експлуатаційні пошкодження на поверхні кочення коліс типу
КП-Т в колесах, які надійшли в ремонт за дев’ять місяців 2009 р. в депо
Укрзалізниці