Page 109 - Кулик В.В.
P. 109

109

                                                          РОЗДІЛ 3

                   КОНЦЕПЦІЯ СТВОРЕННЯ СТАЛЕЙ ВИСОКОМІЦНИХ КОЛІСНИХ

                                СТАЛЕЙ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ ЇХ

                              РОБОТОЗДАТНОСТІ В ЛАБОРАТОРНИХ УМОВАХ



                         3.1.  Аналіз  пошкоджуваності  поверхні  кочення  коліс  зі  сталей

                         марки 2 та марки Т



                         Укрзалізницею  в  2005…2008  р.р.  було  закуплено  і  введено  в

                  експлуатацію декілька тисяч високоміцних коліс. Проводячи аналіз наявних

                  дефектів  (рис.  3.1),  зокрема  повзунів  (рис.  3.2а)  і  вищербин  (рис.  3.2б),  на

                  поверхні кочення суцільнокатаних коліс, які поступили в ремонт (5500 штук)

                  за 9 місяців 2009 р. по всій мережі доріг Укрзалізниці [343].


































                   Рисунок 3.1 – Експлуатаційні пошкодження на поверхні кочення коліс типу

                      КП-Т в колесах, які надійшли в ремонт за дев’ять місяців 2009 р. в депо

                                                         Укрзалізниці
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114