Page 103 - Кулик В.В.
P. 103

103

                         2.5.  Контактно-втомна  пошкоджуваність  поверхні  кочення

                         модельних зразків колісних сталей



                         На базі поперечно-строгального верстата типу 7М36 був спроектований

                  випробувальний стенд (рис. 2.11), [340], який дозволяє проводити контроль

                  навантаження (рис. 2.12) тензометричною балкою (динамометр Д1) та сили

                  тертя тензометричною скобою (динамометр Д2).

                         Однією з найпривабливіших функцій даного стенду є те, що він через

                  поступально-зворотний хід повзуна забезпечує кочення колеса рейкою тільки

                  в одному напрямку (рис. 2.13а), що дозволяє достовірно змоделювати реальні

                  умови  експлуатації  кочення  колеса  по  рейці.  Це  має  місце  через

                  специфічність ходу повзуна, пов’язаного з робочим    і холостим   його
                                                                                     ð
                                                                                                        õ
                  проходами (рис. 2.12). Під час робочого ходу колесо котитиметься рейкою











































                         Рисунок 2.11 – Стенд для випробування модельних зразків сталей

                                                      залізничних коліс
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108