Page 232 - Кулик В.В.
P. 232

232







































                         Рисунок 4.42 – Діаграма експлуатаційної надійності колісних сталей в

                       запропонованих раніше координатах: 1-3 – сталі марок 2, Т і Т  [397];
                                                                                                  м
                          4 – сталь з твердорозчинним зміцненням К2 [423]; 5 – сталь Н1 після

                                               0
                                                                     0
                     нормалізації при 880  С та відпуску 450  С; 6 – Н4 після нормалізації при
                                  0
                                                                                                     0
                                                        0
                             950  С та відпуску 600  С; 7 – Н5 після нормалізації при 950  С та
                                                                    0
                                                    відпуску 600  С [437]


                         4.5. Комплекснолеговані колісні сталі



                         Досліджено  дві  плавки  (Ф1,  Ф2  з  табл.  4.9)  сталей  за  одночасного

                  поєднання  твердорозчинного  і  нітридного  зміцнення  [443].  Сталі  пройшли

                  термічну  обробки  шляхом  аустенізуючого  нагріву  до  заданої  температури

                                                                   0
                       0
                  (950 С)  з  охолодженням  в  воді  до  550 С  та  наступним  охолодженням  на
                  повітрі  з  інтенсивним  обдуванням  заготовок  на  повітрі.  Потім  проводили

                  відпуск  за  різних  температур  (табл.  4.10).  Час  витримки  при  температурі

                  аустенізації 1 год. Час витримки заготовок при температурах відпуску 1 год.

                  з охолодженням на повітрі.
   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237