Page 145 - Кулик В.В.
P. 145

145





































                          Рисунок 3.23 – Розподіл кількості вищербин (пітингів) на трьох різних

                          ділянках (1, 2, 3) поверхні кочення модельних зразків, вирізаних

                                             з колеса типу КП-Т і колеса типу КП-2



                         3.3.2.1. Механізми формування вищербин через пітингоутворення і

                         відшарування



                         Проведений  аналіз  поверхонь  кочення  модельних  зразків  дозволив

                  запропонувати  схеми  утворення  вищербин  [363],  коли  кінетику  цього

                  процесу  визначає  тривалість  (N)  різних  стадій  пітингоутворення  та

                  розшарування (рис. 3.24 і рис. 3.25).

                         Спільним  для  них  є  те,  що  ріст  втомної  тріщини  почергово

                  відбувається  за  різної  комбінації  нормального  відриву  (K )  та  поперечного
                                                                                          I
                  зсуву  (K ).  Зародження  втомної  тріщини  може  відбуватися  як  з  поверхні
                             II
                  кочення,  так  і  з  підповерхневих  шарів.  Не  виключена  можливість  її

                  зародження і від неметалевих включень.
   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150