Page 148 - Кулик В.В.
P. 148

148

                  кочення  модельних  зразків  досліджували  безконтактним  інтерференційним

                  3-D  профілографом  “Micron-beta”.  Дослідженню  піддавались  вищербини,

                  сформовані через пітингоутворення (рис. 3.26) та розшарування (рис. 3.27).

                  Отримані  профілографи  (рис.  3.26  і    рис.  3.27)  підтверджують  вище

                  запропоновані схеми утворення таких дефектів [363].

                         Видно (рис. 3.24 і рис. 3.25), що для аналізу впливу структури і рівня

                  міцності  колісної  сталі  на  кінетику  утворення  дефектів  типу  вищербина

                  потрібні  кінетичні  діаграми  втомного  руйнування  (da/dN  –  ΔK )  і  (da/dN  –
                                                                                                I
                  ΔK ) [363].
                      II















































                      Рисунок 3.27 – Профілограми вищербини (розшаруванням) на поверхні

                   кочення модельного колеса зі сталі марки 2. Розмірність шкал подано в мкм
   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153