Page 148 - Кулик В.В.
P. 148
148
кочення модельних зразків досліджували безконтактним інтерференційним
3-D профілографом “Micron-beta”. Дослідженню піддавались вищербини,
сформовані через пітингоутворення (рис. 3.26) та розшарування (рис. 3.27).
Отримані профілографи (рис. 3.26 і рис. 3.27) підтверджують вище
запропоновані схеми утворення таких дефектів [363].
Видно (рис. 3.24 і рис. 3.25), що для аналізу впливу структури і рівня
міцності колісної сталі на кінетику утворення дефектів типу вищербина
потрібні кінетичні діаграми втомного руйнування (da/dN – ΔK ) і (da/dN –
I
ΔK ) [363].
II
Рисунок 3.27 – Профілограми вищербини (розшаруванням) на поверхні
кочення модельного колеса зі сталі марки 2. Розмірність шкал подано в мкм