Page 24 - Thesis_Lavrys
P. 24

24

                         Існує  чотири  основні  напрямки  використання  титанових  сплавів  у

                  різних  деталях  вітчизняних  повітряних  суден  (рис.  1.3),  що  обумовлені  їх

                  властивостями [16]:

                               малолеговані сплави підвищеної пластичності – для виготовлення

                  деталей складної просторової форми;

                               високоміцні  сплави  –  для  відповідальних  високонавантажених


                  вузлів і агрегатів літака;

                               жароміцні сплави – для деталей, що експлуатуються за  високих

                  температур (до 600°С);

                               зварювальні сплави – для деталей складної конфігурації.



















                   Рисунок 1.3 – Використання титанових сплавів в конструкціях літаків марки

                                                           «Ан» [16]


                         До першого напрямку застосування відносяться технічно чистий титан

                  (ВТ1-0, ВТ1-00) та малолеговані титанові сплави (ПТ7М, ОТ4-1 та ін.), що

                  обумовлено[16, 33-36]:

                               високою  корозійною  стійкістю  (виготовлення  окантовки  люків,

                  де можливе накопичення вологи);

                               високою  температурою  плавлення  і  хімічною  інертністю

                  (виготовлення  обшивок  двигуна,  вогнеблокувальних  протипожежних

                  перегородок);

                               мінімальним  з  поміж  усіх  металів  температурним  коефіцієнтом

                  лінійного розширення (виготовлення тонкостінних трубопроводів повітряної

                  системи).
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29