Page 285 - Кулик В.В.
P. 285

285

                         Таблиця  5.9  –  Механічні  властивості  сталі  65Г  після  різних  режимів

                  термічної обробки


                   Режим                        НV ,                                     K       K
                                                                   В
                                                                                                          fc
                                                                                                th
                                                                             0,2
                                                    0,1
                                 HRC
                        *)
                     ТО                          ГПa                МПa              %        MПa м
                       1        32…33        3,06…4,10          1080       732      11,0     12,5      73
                       2        33…34        2,84…4,10          1081       768      10,2     11,7      65
                       3        31…32        2,61…3,74          1085       772      8,9      11,7      68


                       4        36…38        2,57…4,41          1080       750      8,3      13,3      79
                         *)  Відповідно до схем в табл. 5.8.































                    Рисунок 5.20 – Вплив режимів (№ 1–4) термообробки (згідно з табл. 5.8) на

                                      параметр конструкційної міцності сталі 65Г



                         5.4.  Циклічна  тріщиностійкість  і  пошкоджуваність  поверхні

                         кочення модельних коліс після наплавки



                         Відновлення  наплавленням  дозволяє  зменшити  відходи  металу  обода


                  при його механічному обточуванні за профілем кочення, а також підвищити
                  зносостійкість  колеса  за  рахунок  наплавлення  металу  з  наперед  заданими


                  властивостями.  Для  відновлення  вагонних  коліс  на  підприємствах
   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290