Page 27 - Кулик В.В.
P. 27
27
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ І СКОРОЧЕНЬ
КП-Т (КП-2) – залізничні колеса зі сталі марки Т (марки 2);
– границя міцності, МПа;
В
– границя плинності, МПа;
0,2
– відносне видовження, %;
ψ – відносне звуження, %;
KCU (KCV) – ударна в’язкість, визначена на зразках з U-подібним (V-
2
подібним надрізом) надрізом, Дж/см ;
ΔK (ΔK , ΔK ) – розмах коефіцієнта інтенсивності напружень (за
IІ
I
нормального відриву, за поперечного зсуву);
ΔK (ΔK , ΔK II th ) – розмах коефіцієнта інтенсивності напружень за
th
I th
-10
швидкості росту втомної тріщини 10 м/цикл – поріг втоми (за
.
нормального відриву, за поперечного зсуву), МПа √м;
ΔK (ΔK , ΔK II fc ) – розмах коефіцієнта інтенсивності напружень за
I fc
fc
-5
швидкості росту втомної тріщини 10 м/цикл, в окремих випадках за
спонтанного росту – циклічна в’язкість руйнування (за нормального
.
відриву, за поперечного зсуву), МПа √м;
n (n , n ) – константа в рівнянні типу Періса, яка характеризує нахил
IІ
I
середньої ділянки кінетичної діаграми втомного руйнування до осі
абсцис (за нормального відриву, за поперечного зсуву);
N – кількість циклів навантаження;
f c – коефіцієнт тертя берегів втомної тріщини за поперечного зсуву;
.
K – статична в’язкість руйнування МПа √м;
IC
M (M ) – точки початку (кінця) мартенситного перетворення;
s
f
А (А ) – аустеніт (аустеніт залишковий);
з
Ф – ферит;
П – перліт;
Б (Б , Б ) – бейніт (верхній, нижній);
В
Н