Page 24 - Кулик В.В.
P. 24

24

                     2.4. Вплив температурно-силових факторів під час гальмування...........  101

                     2.5. Контактно-втомна пошкоджуваність поверхні кочення модельних

                           зразків колісних сталей.......................................................................  103

                   РОЗДІЛ 3. КОНЦЕПЦІЯ  СТВОРЕННЯ  СТАЛЕЙ  ВИСОКОМІЦНИХ

                      КОЛІСНИХ  СТАЛЕЙ  ТА  МЕТОДОЛОГІЯ  ОЦІНЮВАННЯ  ЇХ

                      РОБОТОЗДАТНОСТІ  В  ЛАБОРАТОРНИХ  УМОВАХ  3.  ВПЛИВ

                      СТРУКТУРИ  НА  МІЦНІСТЬ  І  ЦИКЛІЧНУ  ТРІЩИНОСТІЙКІСТЬ

                      КОЛІСНИХ СТАЛЕЙ................................................................................  109

                     3.1. Аналіз пошкоджуваності поверхні кочення коліс зі сталей марки

                           2 та марки Т.......................................................................................   109

                     3.2. Оцінювання  схильності  сталей  до  формування  повзунів  на

                           підставі  температурної  залежності  механічних  характеристик

                           сталей марки 2 та марки Т...................................................................  112

                     3.3. Оцінювання схильності сталей до формування вищербин...............  116

                         3.3.1. Циклічна  тріщиностійкість  сталей  марки  2  і  марки  Т  за

                                впливу експлуатаційних чинників..............................................  116

                                3.3.1.1. Вплив         корозивного          середовища,         низької

                                          температури  і  асиметрії  циклу  навантаження  на

                                          циклічну тріщиностійкість...........................................  116

                                3.3.1.2. Зміна       структури,        формування          залишкових

                                          напружень  і  циклічна  тріщиностійкість  за  дії

                                          температурно-силових             чинників         під      час

                                          гальмування....................................................................  122

                         3.3.2. Контактно-втомна  пошкоджуваність  поверхні  кочення

                                залізничних коліс.........................................................................  142

                                3.3.2.1 Механізми           формування           вищербин          через

                                          пітингоутворення і відшарування................................  145
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29