Page 24 - Кулик В.В.
P. 24
24
2.4. Вплив температурно-силових факторів під час гальмування........... 101
2.5. Контактно-втомна пошкоджуваність поверхні кочення модельних
зразків колісних сталей....................................................................... 103
РОЗДІЛ 3. КОНЦЕПЦІЯ СТВОРЕННЯ СТАЛЕЙ ВИСОКОМІЦНИХ
КОЛІСНИХ СТАЛЕЙ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ ЇХ
РОБОТОЗДАТНОСТІ В ЛАБОРАТОРНИХ УМОВАХ 3. ВПЛИВ
СТРУКТУРИ НА МІЦНІСТЬ І ЦИКЛІЧНУ ТРІЩИНОСТІЙКІСТЬ
КОЛІСНИХ СТАЛЕЙ................................................................................ 109
3.1. Аналіз пошкоджуваності поверхні кочення коліс зі сталей марки
2 та марки Т....................................................................................... 109
3.2. Оцінювання схильності сталей до формування повзунів на
підставі температурної залежності механічних характеристик
сталей марки 2 та марки Т................................................................... 112
3.3. Оцінювання схильності сталей до формування вищербин............... 116
3.3.1. Циклічна тріщиностійкість сталей марки 2 і марки Т за
впливу експлуатаційних чинників.............................................. 116
3.3.1.1. Вплив корозивного середовища, низької
температури і асиметрії циклу навантаження на
циклічну тріщиностійкість........................................... 116
3.3.1.2. Зміна структури, формування залишкових
напружень і циклічна тріщиностійкість за дії
температурно-силових чинників під час
гальмування.................................................................... 122
3.3.2. Контактно-втомна пошкоджуваність поверхні кочення
залізничних коліс......................................................................... 142
3.3.2.1 Механізми формування вищербин через
пітингоутворення і відшарування................................ 145