Page 31 - Кулик В.В.
P. 31

31

                  “Експериментальне  обґрунтування  технологічних  режимів  виробництва  і

                  відновлення  залізничних  коліс  з  комплексом  оптимальних  службових

                  характеристик в різних умовах експлуатації” (0116U006344, 2016-2020 рр); за

                  грантами для молодих учених НАН України: “Оцінювання роботоздатності

                  нових  графітизованих  сталей  для  високоміцних  залізничних  коліс”

                  (0111U008322  і   0112U005109,  2011-2012 рр.);  у  рамках  кафедральної

                  науково-дослідної  роботи  згідно  з  тематичними  планами  МОН  України:

                  “Моделювання та синтезування нових багатокомпонентних функціональних

                  матеріалів  з  прогнозованою  структурою  та  властивостями”  (0116U004142,

                  2016-2018 рр),  в  яких  автор  брав  участь  як  керівник  (0113U004222,

                  0111U008322, 0112U005109) або відповідальний виконавець (решта).

                         Мета і завдання дослідження. Мета роботи – розробити вимоги до

                  сталей  високоміцних  залізничних  коліс  для  одночасного  забезпечення

                  високої зносостійкості та опору утворенню дефектів (повзунів і вищербин) на

                  їх  поверхні  кочення,  а  також  обґрунтувати  хімічний  склад  і  структурно-

                  фазовий стан нових сталей для коліс з підвищеним терміном експлуатації.

                         Для  досягнення  поставленої  мети  в  роботі  вирішувались  наступні


                  основні задачі:
                         - провести  аналіз  закономірностей  формування  дефектів  на  поверхні

                  кочення залізничних коліс залежно від умов їх експлуатації та марки колісної

                  сталі;

                         - дослідити  закономірності  зміни  характеристик  міцності  і  циклічної

                  тріщиностійкості  стандартних  високоміцних  колісних  сталей  залежно  від

                  впливу  експлуатаційних  чинників  (температури,  корозивного  середовища,


                  умов під час гальмування)
                         - обґрунтувати вибір механічних характеристик сталей, що визначають

                  їх  опір  утворенню  повзунів  і  вищербин  на  поверхні  кочення  коліс  за

                  локальних умов нормального відриву та поперечного зсуву;

                         - сформулювати  вимоги  до  хімічного  складу  і  структурно-фазового


                  стану нових сталей для коліс з підвищеним терміном експлуатації;
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36