Page 25 - Кулик В.В.
P. 25

25

                                3.3.2.2. Вплив структури і рівня міцності модельної колісної

                                          сталі      65Г      на      характеристики          циклічної

                                          тріщиностійкості  за  нормального  відриву  та

                                          поперечного зсуву..........................................................  149

                                3.3.2.3. Зв’язок  між  пошкодженістю  поверхні  кочення

                                          колеса         і       характеристиками             циклічної

                                          тріщиностійкості колісної сталі...................................  156

                     3.3.3. Діаграма експлуатаційної надійності колісних сталей...................  167

                     3.3.4. Розроблення  додаткових  вимог  до  сталей  суцільнокатаних

                            високоміцних залізничних коліс.......................................................  169

                     3.3.5. Нова концепція розроблення високоміцних колісних сталей........  170

                     Висновки до розділу 3..................................................................................  173

                   РОЗДІЛ 4. СТРУКТУРНА                    ОПТИМІЗАЦІЯ                 СЛУЖБОВИХ

                     ХАРАКТЕРИСТИК  ВИСОКОМІЦНИХ  КОЛІСНИХ  СТАЛЕЙ4.

                     ВПЛИВ  ТЕХНОЛОГІЧНИХ  ФАКТОРІВ  НА  РОБОТОЗДАТНІСТЬ

                     КОЛІС...........................................................................................................  175

                     4.1. Шляхи  підвищення  роботоздатності  високоміцних  колісних

                         сталей.......................................................................................................  175

                     4.2. Графітизовані сталі...............................................................................  176

                     4.3. Сталі з твердорозчинним зміцненням.................................................  198

                     4.4. Сталі з дисперсійним нітридним зміцненням...................................  212

                     4.5. Комплекснолеговані колісні сталі......................................................  232

                     Висновки до розділу 4.................................................................................  255

                   РОЗДІЛ 5. ОПТИМІЗАЦІЯ                 СТРУКТУРНО-ФАЗОВОГО                    СТАНУ

                     СТАЛЕЙ         ВИСОКОМІЦНИХ                КОЛІС       ПІСЛЯ        РЕМОНТНОЇ

                     НАПЛАВКИ.................................................................................................  257

                     5.1. Застосування  Q-n-P  обробки  для  підвищення  циклічної

                           тріщиностійкості              зони            термічного              впливу

                           наплавок................................................................................................  257
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30