Page 25 - Кулик В.В.
P. 25
25
3.3.2.2. Вплив структури і рівня міцності модельної колісної
сталі 65Г на характеристики циклічної
тріщиностійкості за нормального відриву та
поперечного зсуву.......................................................... 149
3.3.2.3. Зв’язок між пошкодженістю поверхні кочення
колеса і характеристиками циклічної
тріщиностійкості колісної сталі................................... 156
3.3.3. Діаграма експлуатаційної надійності колісних сталей................... 167
3.3.4. Розроблення додаткових вимог до сталей суцільнокатаних
високоміцних залізничних коліс....................................................... 169
3.3.5. Нова концепція розроблення високоміцних колісних сталей........ 170
Висновки до розділу 3.................................................................................. 173
РОЗДІЛ 4. СТРУКТУРНА ОПТИМІЗАЦІЯ СЛУЖБОВИХ
ХАРАКТЕРИСТИК ВИСОКОМІЦНИХ КОЛІСНИХ СТАЛЕЙ4.
ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ФАКТОРІВ НА РОБОТОЗДАТНІСТЬ
КОЛІС........................................................................................................... 175
4.1. Шляхи підвищення роботоздатності високоміцних колісних
сталей....................................................................................................... 175
4.2. Графітизовані сталі............................................................................... 176
4.3. Сталі з твердорозчинним зміцненням................................................. 198
4.4. Сталі з дисперсійним нітридним зміцненням................................... 212
4.5. Комплекснолеговані колісні сталі...................................................... 232
Висновки до розділу 4................................................................................. 255
РОЗДІЛ 5. ОПТИМІЗАЦІЯ СТРУКТУРНО-ФАЗОВОГО СТАНУ
СТАЛЕЙ ВИСОКОМІЦНИХ КОЛІС ПІСЛЯ РЕМОНТНОЇ
НАПЛАВКИ................................................................................................. 257
5.1. Застосування Q-n-P обробки для підвищення циклічної
тріщиностійкості зони термічного впливу
наплавок................................................................................................ 257