Page 212 - Кулик В.В.
P. 212

212









































                         Рисунок 4.25 – Діаграма експлуатаційної надійності колісних сталей в

                      запропонованих раніше координатах: 1 – досліджувана сталь К2 [423];

                                                  2-4 – сталі марок 2, Т і Т  [397]
                                                                               м




                         4.4. Сталі з дисперсійним нітридним зміцненням



                         Згідно  запропонованої  концепції  розроблення  нових  сталей  для

                  високоміцних залізничних коліс [343], ресурс експлуатації залізничних коліс

                  необхідно забезпечувати за умов зниження вмісту вуглецю в колісній сталі

                  (до 0,50…0,55%). Це призведе до падіння міцності та твердості таких коліс, а

                  відповідно зростання їх зношування. Тому падіння міцності сталі при цьому

                  необхідно       компенсувати         іншими       способами,       зокрема       легування.

                  Використання для цього легування хромом, молібденом і нікелем [12, 430] є

                  проблематичним,  оскільки  зумовлює  високу  вартість  сталі  тавідповідно

                  зниження конкурентоздатності таких залізничних коліс. Перспективним для
   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217