Page 196 - Кулик В.В.
P. 196

196

                  корозивних  середовищах  за  впливу  водневого  окрихчення.  При  цьому  для

                  сталі марки 2 відкольні фасетки проявляються чіткіше, а слідів корозії більше

                  (розділ 3, рис. 3.6б) порівняно з відповідними зламами сталі марки Т (розділ

                  3,  рис.  3.6д)  та  графітизованої  сталей  (рис.  4.15),  що  відповідає  дещо

                  сильнішому  впливу  корозивного  середовища  на  циклічну  тріщиностійкість

                  сталі марки 2, порівняно з сталлю марки Т на початку середньоамплітудної

                  ділянки діаграми швидкостей росту втомної тріщини та відсутністю такого

                  впливу  на  циклічну  тріщиностійкість  доевтектоїдної  графітизованої  сталі

                  (рис. 4.14а, б і в, відповідно) [402].
































                     Рисунок 4.14 – Діаграми швидкостей росту втомної макротріщини сталей

                   марки 2 (а) і марки Т (б) залізничних коліс та доевтектоїдної графітизованої

                   сталі (в) за випробувань на повітрі ( ) та у корозивному середовищі (3,5%-му

                                                 водному розчині NaCl ( )).



                         Досліджуючи  модельні  колеса  з  доевтектоїдної  графітизованої  сталі

                  після  контактно-втомних  випробувань  встановлено,  що  її  пошкоджуваність

                  становить 10,7% (рис. 4.16).
   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201