Page 198 - Кулик В.В.
P. 198

198

                         Таким  чином,  попри  низьку  високотемпературну  пластичність,

                  відсутність  негативного  впливу  низької  температури  і  корозивного

                  середовища  на  циклічну  тріщиностійкість  доевтектоїдної  графітизованої

                  сталі,  за  характеристиками  міцності,  циклічної  тріщиностійкості  і  опором

                  пошкоджуваності вона не задовольняє вимоги згідно розробленої концепції

                  створення нових колісних сталей.






































                  Рисунок 4.17 – Залежність пошкодженості поверхні кочення модельних коліс


                     від циклічної в’язкості руйнування ΔK  : ● – сталь марки 2; ■ – марки Т;
                                                                    fc
                                 ▲ – марки Т ; ○ – доевтектоїдна графітизована сталь.
                                                м


                         4.3. Сталі з твердорозчинним зміцненням



                         Сталі  для  залізничних  коліс  нового  покоління  повинні  бути


                  високоміцними за зниженого вмісту вуглецю, мати високу тріщиностійкість

                  за  статичного  (K ),  динамічного  (K ,  KCV)  і  циклічного  (K ,  K )
                                                                                                      th
                                                                  ID
                                         IC
                                                                                                             fc
                  навантажень,  володіти  підвищеною  термічною  стабільністю  структурно-
   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203