Page 198 - Кулик В.В.
P. 198
198
Таким чином, попри низьку високотемпературну пластичність,
відсутність негативного впливу низької температури і корозивного
середовища на циклічну тріщиностійкість доевтектоїдної графітизованої
сталі, за характеристиками міцності, циклічної тріщиностійкості і опором
пошкоджуваності вона не задовольняє вимоги згідно розробленої концепції
створення нових колісних сталей.
Рисунок 4.17 – Залежність пошкодженості поверхні кочення модельних коліс
від циклічної в’язкості руйнування ΔK : ● – сталь марки 2; ■ – марки Т;
fc
▲ – марки Т ; ○ – доевтектоїдна графітизована сталь.
м
4.3. Сталі з твердорозчинним зміцненням
Сталі для залізничних коліс нового покоління повинні бути
високоміцними за зниженого вмісту вуглецю, мати високу тріщиностійкість
за статичного (K ), динамічного (K , KCV) і циклічного (K , K )
th
ID
IC
fc
навантажень, володіти підвищеною термічною стабільністю структурно-