Page 137 - Кулик В.В.
P. 137
137
Окрім, того, що за низьких та високих амплітуд навантаження і також
на ділянці початку спонтанного росту тріщини злам сталі марки Т (варіант 6
з табл. 3.4) відзначається, дещо нижчою рельєфністю його елементів, більш
згладжений проти такого сталі марки 2 (див. рис. 3.18а, б, в).
Фрактографічні особливості руйнування сталі марки Т після
гальмування (варіант 7 з табл. 3.4) проти такої у вихідному стані
відзначаються мінімізацією розміру ділянок поверхні зламу (рис. 3.19) [355].
а б
в
Рисунок 3.19 – Мікрофрактограми зразків сталей марки Т колеса типу КП-Т
після гальмування (a, б, в): за низьких (a), високих (б) амплітуд навантаження
та на ділянці високих амплітуд наближеній до ділянки початку спонтанного
руйнування (в)