Page 39 - ЛІТЕРАТУРНИЙ ОГЛЯД
P. 39
39
Побудовані залежності між механічними властивостями та
структурними і фрактографічними показниками, чутливими до зміни стану
теплотривких сталей парогонів, використані на ТЕС ДТЕК для оцінювання
міри їх деградації через зупинки технологічного процесу і повзучість та для
обґрунтування термінів проведення чергових обстежень парогонів і
послідовності заміни критично деградованих елементів.
Сформульовані в роботі висновки та рекомендації використані на ТЕС
ДТЕК для з’ясування причин виникнення пошкоджень в елементах
обладнання, розроблення заходів, спрямованих на недопущення їх у
майбутньому, а також для прогнозних оцінок щодо роботоздатності інших
деталей конструкцій. Це підтверджено 8 актами використання отриманих
результатів, висновків та рекомендацій.
Особистий внесок здобувача. Основні експериментальні дані, їх
узагальнення та викладені наукові положення та висновки, що становлять суть
дисертації, отримані та сформульовані авторкою самостійно. У публікаціях,
написаних у співавторстві, Г. В. Кречковській належать: встановлення
закономірностей зміни механічних характеристик та структури низки
конструкційних сталей внаслідок їх експлуатації [1–7, 20–22, 26, 30, 36–41, 44,
45]; виявлення зв’язку між термічними напруженнями в трубах парогонів ТЕС
на різних етапах їх експлуатації із структурними ознаками деградації
низьколегованих теплотривких сталей [24, 42]; дослідження механізмів
руйнування низки конструкційних сталей тривалої експлуатації та виявлення
фрактографічних ознак їх деградації [8, 10, 12, 14, 15, 18, 27, 31, 34, 47];
встановлення корозивно-наводнювального впливу середовищ на деградацію
низки сталей [8, 13, 25, 28, 33, 35, 46]; аналіз ознак експлуатаційної деградації
конструкційних сталей [19, 29, 43]; виявлення особливостей зміни опору
крихкому руйнуванню сталей внаслідок тривалої експлуатації [5, 32];
ідентифікація фрактографічних ознак деградації сталей та пошук їх зв'язку з
механічними характеристиками [1, 10, 11, 16, 17, 23, 26]; реалізація
неруйнівного методу контролю структурно-механічного стану теплотривких