Page 90 - disertation_SLIEPKO_ROMAN
P. 90
90

Таблиця 3.2. СКЗ віброприскорення механізму крану 2

Фактичне значення СКЗ,
№ м/с² Граничне
точки Найменування вузла при значення
при підйомі СКЗ
опусканні
1 Двигун лівий 4,77 5,84 11,1
2 – // – 4,31 4,29 11,1
3 Двигун правий 5,28 2,07 11,1
4 – // – 3,73 3,79 11,1

5 Редуктор 5,09 5,10 11,1
6 – // – 2,82 2,80 11,1
7 – // – 2,05 1,99 11,1
8 – // – 2,39 2,32 11,1
9 – // – 3,77 2,52 11,1
10 – // – 3,80 2,16 11,1
11 – // – 3,66 2,53 11,1
12 – // – 2,92 3,38 11,1
Виносна опора правого
13 0,61 0,44 11,1
барабану

14 Виносна опора лівого 0,61 0,49 11,1
барабану

Як випливає з наведених даних, близькими до граничних виявилися

середньоквадратичні значення вібрацій підшипникових вузлів крану 1. Для

встановлення причин такого стану реалізації цих вібрації були проаналізовані з

використанням розробленої у відділі методів і засобів відбору діагностичних

сигналів технології.





3.2 Аналіз спектрального складу вібрації



Відрізок реалізації одного з відібраних сигналів показано на рис. 3.2. Як

видно, вібрації мають вигляд чітко виражених груп, які йдуть одна за одною з

частотою біля 60 ГЦ. Для встановлення загальних властивостей сигналів, їх

спектрального складу були обчисленні кореляційні функції та спектральні

густини їх стаціонарних наближень. Для цього були використані наступні

формули:
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95