Page 89 - disertation_SLIEPKO_ROMAN
P. 89
89

Під час вимірювань давачі були закріплені до корпусу механізму з

використанням потужних магнітів. У кожній точці записувався сигнал

віброприскорення при роботі механізму крана на підйом та на опускання

спредера без корисного навантаження за допомогою давачів віброприскорення

ДВЗ-70. Частота дискретизації не залежала від номера підшипникового вузла та

була рівна 10 кГц, смуга частот сигналу від 2 Гц до 2 кГц, тривалість запису

реалізації сигналів для кожної точки контролю становила 5 сек.

Оцінювання стану вузлів механізму проводилось на основі обчислення

середньоквадратичних значень (СКЗ)


K
 1    2   ,
nh
K n 1 

 nh
де K – число значень   і їх порівняння з гранично допустимими. Дані
обчислень наведені в Таблиці 3.1 і Таблиці 3.2.



Таблиця 3.1. СКЗ віброприскорення механізму крану 1

Фактичне значення СКЗ, Граничне
№ м/с²
точки Найменування вузла при значення
при підйомі опусканні СКЗ

1 Двигун лівий 5,36 9,40 11,1
2 – // – 9,39 9,38 11,1

3 Двигун правий 9,80 9,40 11,1
4 – // – 7,69 7,75 11,1
5 Редуктор 7,49 6,87 11,1
6 – // – 7,08 7,76 11,1
7 – // – 3,36 3,43 11,1
8 – // – 4,15 4,16 11,1
9 – // – 3,39 3,34 11,1
10 – // – 2,94 2,07 11,1
11 – // – 3,43 2,64 11,1
12 – // – 5,74 4,77 11,1
Виносна опора правого
13 0,63 0,53 11,1
барабану
Виносна опора лівого
14 0,52 0,46 11,1
барабану
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94