Page 206 - Кулик В.В.
P. 206
206
табл. 4.4). Хоча сталь марки К1, на відміну від сталей марки 2 і Т має
перевагу стосовно небезпеки непрогнозованого раптового руйнування за
наявності довгих втомних тріщин в ободі колеса [429].
Рисунок 4.19 – Діаграми швидкостей росту втомної макротріщини в колісній
сталі марки К1 (1 – зразки вирізані на глибині 20 мм від поверхні кочення,
2 – 40 мм, 3 – 60 мм)
Рисунок 4.20 – Зміна циклічної в’язкості руйнування досліджуваної сталі К1
(а) [423, 429] та стандартних колісних сталей марок 2 (б) і Т (в) [316, 428]
залежно від зони (1-4) ободу