Page 206 - Кулик В.В.
P. 206

206

                  табл.  4.4).  Хоча  сталь  марки  К1,  на  відміну  від  сталей  марки  2  і  Т  має

                  перевагу  стосовно  небезпеки  непрогнозованого  раптового  руйнування  за

                  наявності довгих втомних тріщин в ободі колеса [429].

































                   Рисунок 4.19 – Діаграми швидкостей росту втомної макротріщини в колісній

                    сталі марки К1 (1 – зразки вирізані на глибині 20 мм від поверхні кочення,

                                                    2 – 40 мм, 3 – 60 мм)




























                   Рисунок 4.20 – Зміна циклічної в’язкості руйнування досліджуваної сталі К1

                     (а) [423, 429] та стандартних колісних сталей марок 2 (б) і Т (в) [316, 428]

                                                залежно від зони (1-4) ободу
   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211