Page 184 - Кулик В.В.
P. 184

184











































                          Рисунок 4.6 – Залежність відносного видовження (пластичності)

                                  від границі міцності досліджуваних графітизованих

                                     сталей (цифри вдповідають намеру в табл. 4.1)



                         Для більш детального аналізу можливості застосування запропонованої

                  сталі  для  залізничних  коліс  потрібно  дослідити  вплив  експлуатаційних

                  факторів  на  пошкоджуваність  цієї  сталі,  зокрема  вплив  термо-силових

                  факторів  під  час  гальмування,  низьких  температур  та  корозивного

                  середовища  та  співставити  з  використовуваними  середньовуглецевими


                  колісними сталями. Результати таких досліджень наведено нижче.
                         Як зазначено раніше, за останні  кілька десятиліть зросли тоннажність


                  та  швидкість  перевезень  на  залізничному  транспорті,  проте  якість  коліс  не
                  змінювалася,  що  привело  до  збільшення  випадків  руйнування  колеса  від


                  зношування  і  втомних  пошкоджень  [35].  Експлуатація  запроваджених  в
                  Україні  залізничних  коліс  (типу  КП-Т)  порівняно  з  колесами  (типу  КП-2)
   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189