Page 80 - КЛАСИФІКАЦІЯ ЛОКАЛІЗОВАНИХ ДЕФЕКТІВ ЗВАРНИХ ШВІВ НА РЕНТГЕНІВСЬКИХ ЗОБРАЖЕННЯХ ТРУБ
P. 80

80

               сформували  набір  з  33  зображень  резервуарів  нафтопродуктів  високої

               роздільної здатності. Зображення були отримані за різних умов освітлення та

               збільшення. На деяких зображеннях є велика кількість корозійних дефектів, на

               інших  -  детальний  вигляд  одного  дефекту.  Експерт  відібрав  84  фрагменти

               розміром 128 × 128 пікселів, що містять зразки корозії, подібні до корозії та на

               яких  відсутня  корозія.  Працездатність  запропонованих  дескрипторів  корозії

               оцінюється  за  допомогою  лінійного  дискримінантного  аналізу  Фішера.  Цей

               підхід  інтегрує  4  текстурні  ознаки  із  матриці  спільної  появи  сірого  рівня

               (контраст, кореляція, енергія, однорідність) та кольорових ознак (статистичних

               моментів),  отриманих  з  гістограми  кожної  складової  кольорової  моделі  HSI

               зображення.

                     У  статті  [180]  запропоновано  використання  гіперспектральних  методів

               візуалізації та багатоступеневу класифікацію як об'єктивну оцінку стану фарби

               на металевій основі, яка базується на використанні машини опорних векторів.

               Завдяки цьому розроблена технологія автоматичної оцінки класифікації фарби

               за  гіперспектральними  зображеннями  сталевих  поверхонь  з  коротких  та

               середніх відстаней.

                     У  статті  [181]  пошкодження  корозійної  поверхні  у  вигляді  пітингу  та


               мікротріщин  спостерігаються  багатьма  системами.  Для  кращого  розуміння  та
               автоматичного виявлення / оцінки корозійних пошкоджень та їх зростання за


               допомогою  текстурного  аналізу  зображень  запропоновано  новий  метод  який
               використовує двовимірне дискретне пакетне вейвлет перетворення та кольорові


               ознаки.  Отримані  результати  вказують  на  те,  що  текстурні  особливості  у
               поєднанні  з  кольоровими  ознаками  є  більш  ефективними  і  можуть


               використовуватися для аналізу корозії.

                     У  статті  [182]  виконано  циклічне  корозійне  випробування  соляним

               туманом та накопичено дані про корозію. Потім було проведено 3D метрологію

               поверхні  для  аналізу  корозії  шляхом  вимірювання  дрібномасштабних

               характеристик на поверхнях з використанням профілометрії на основі стилуса.
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85