Page 35 - автореферат_УЧАНІН
P. 35
33
затвором; керування частотою генерації; регенерації коливань. Створені дефектос-
копи пройшли державні випробування і включені в державний реєстр засобів вимі-
рювальної техніки № У2403-07. Організовано виробництво ВД згідно ТУ У 33.2-
30162879-001:2008. Дефектоскопи включено в регламент з технічного обслугову-
вання літаків ДП “Антонов” та авіаційних двигунів ДП “Івченко-Прогрес” і ПАТ
“Мотор-Січ”, а також впроваджено в авіакомпанії “Міжнародні Авіалінії України”,
Львівському, Севастопольському і Конотопському авіаремонтних заводах, Націона-
льному технічному університеті, ГПУ "Львівгазвидобування", НВФ "Зонд”, ПАТ
“Західенерго”, Карпатському і Полтавському ЕТЦ.
11. Розроблено вихрострумовий дефектоскоп типу ЛЕОТЕСТ ВД-5Д для конт-
ролю тонкостінних латунних трубок обертальним ВСП подвійного диференціюван-
ня, який виявляє дефекти на зовнішній і внутрішній поверхнях трубок включно з
крайовими зонами, а також дозволяє ідентифікувати виявлені дефекти за глибиною.
Дефектоскоп впроваджено на ДП «Завод ім. В.О. Малишева».
12. Розроблено комплект селективних ВСП подвійного диференціювання для
контролю в різних діапазонах робочих частот, які адаптовано до вихрострумових
дефектоскопів різних виробників. ВСП використано у складі універсальних засобів
типу ОКО-01, ВД 3-71, ВД 3-81 і EDDYCON-С (НВФ «Промприлад»), які забезпе-
чують контроль у широкому діапазоні робочих частот. Для зменшення впливу завад
у дефектоскопах реалізовано алгоритм диференційного сумування сигналів.
13. На основі розроблених ВСП та універсальних ВД розроблено і впроваджено
технології контролю об’єктів, що характеризуються високим рівнем завад, зокрема
виявлення:
– прихованих дефектів багатошарових конструкцій авіаційної техніки, у тому
числі під головкою заклепок;
– поверхневих і підповерхневих дефектів зварних швів;
– дефектів у литих деталях з шорсткою поверхнею;
– дефектів чавунних автомобільних циліндрів.
14. Розроблено вихрострумовий перетворювач типу SPF-2346 для виявлення
тріщин у зоні заклепок у 3-му і 4-му шарах п’ятишарового авіаційного вузла літака
Боїнг 737 (впроваджено в авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України»).
15. Розроблені ВСП подвійного диференціювання використано для створення
низки автоматизованих систем НК, зокрема:
– 4-х канальної системи КРАБ для виявлення дефектів на внутрішній і зовніш-
ній стінках труб вторинного риформінгу з нержавної сталі 40Х25Н20 з товщиною
стінки 15 мм, яка дозволяє ідентифікувати дефекти за їх глибиною і орієнтацією
(НВФ «Промприлад», Київ);
– 32-х канального вихрострумового тракту системи САНК-3 для контролю залі-
зничних осей (УкрНДІНК, Київ);
– автоматизованої системи комплексного НК залізничних колісних пар «СНК
КП-8» (УкрНДІНК, Київ).
16. Розроблено вихрострумові структуроскопи-вимірювачі питомої електроп-
ровідності з розширеним діапазоном відлаштування від впливу змін зазору або тов-
щини діелектричного покриття типу ВЕП-21, ВЕП-22 і ВЕПР-31 з ВСП діаметра