Page 35 - автореферат_УЧАНІН
P. 35

33

            затвором; керування частотою генерації; регенерації коливань. Створені дефектос-
            копи пройшли державні випробування і включені в державний реєстр засобів вимі-
            рювальної  техніки  №  У2403-07.  Організовано  виробництво  ВД  згідно  ТУ  У  33.2-
            30162879-001:2008.  Дефектоскопи  включено  в регламент  з  технічного    обслугову-
            вання  літаків  ДП  “Антонов”  та  авіаційних  двигунів  ДП  “Івченко-Прогрес”  і  ПАТ
            “Мотор-Січ”, а також впроваджено в авіакомпанії “Міжнародні Авіалінії України”,
            Львівському, Севастопольському і Конотопському авіаремонтних заводах, Націона-
            льному  технічному  університеті,  ГПУ  "Львівгазвидобування",  НВФ  "Зонд”,  ПАТ
            “Західенерго”, Карпатському і Полтавському ЕТЦ.
                  11. Розроблено вихрострумовий дефектоскоп типу ЛЕОТЕСТ ВД-5Д для конт-
            ролю тонкостінних латунних трубок обертальним ВСП подвійного диференціюван-
            ня,  який  виявляє  дефекти на  зовнішній  і  внутрішній поверхнях  трубок  включно  з
            крайовими зонами, а також дозволяє ідентифікувати виявлені дефекти за глибиною.
            Дефектоскоп впроваджено на ДП «Завод ім. В.О. Малишева».
                  12.  Розроблено  комплект  селективних  ВСП  подвійного  диференціювання  для
            контролю  в  різних  діапазонах  робочих  частот,  які  адаптовано  до  вихрострумових
            дефектоскопів різних виробників. ВСП використано у складі універсальних засобів
            типу ОКО-01, ВД 3-71, ВД 3-81 і EDDYCON-С (НВФ «Промприлад»), які забезпе-
            чують контроль у широкому діапазоні робочих частот. Для зменшення впливу завад
            у дефектоскопах реалізовано алгоритм диференційного сумування сигналів.
                  13. На основі розроблених ВСП та універсальних ВД розроблено і впроваджено
            технології контролю об’єктів, що характеризуються високим рівнем завад, зокрема
            виявлення:
                  – прихованих дефектів багатошарових конструкцій авіаційної техніки,  у тому
            числі під головкою заклепок;
                  – поверхневих і підповерхневих дефектів зварних швів;

                  – дефектів у литих деталях з шорсткою поверхнею;
                  – дефектів чавунних автомобільних циліндрів.
                  14.  Розроблено  вихрострумовий  перетворювач  типу  SPF-2346  для  виявлення
            тріщин у зоні  заклепок  у 3-му і 4-му шарах п’ятишарового авіаційного вузла літака
            Боїнг 737 (впроваджено в авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України»).
                  15. Розроблені  ВСП  подвійного  диференціювання  використано для  створення
            низки автоматизованих систем НК, зокрема:
                  – 4-х канальної системи КРАБ для виявлення дефектів на внутрішній і зовніш-
            ній стінках труб вторинного риформінгу з нержавної сталі 40Х25Н20 з товщиною
            стінки  15 мм, яка дозволяє ідентифікувати дефекти за їх глибиною і орієнтацією
            (НВФ «Промприлад», Київ);
                  – 32-х канального вихрострумового тракту системи САНК-3 для контролю залі-
            зничних осей (УкрНДІНК, Київ);
                  – автоматизованої системи комплексного НК залізничних колісних пар «СНК
            КП-8» (УкрНДІНК, Київ).
                  16.  Розроблено  вихрострумові  структуроскопи-вимірювачі  питомої  електроп-
            ровідності з розширеним діапазоном відлаштування від впливу змін зазору або тов-
            щини  діелектричного  покриття  типу  ВЕП-21,  ВЕП-22  і  ВЕПР-31  з  ВСП  діаметра
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40