Page 2 - Кулик В.В.
        P. 2
     2
                                                         АНОТАЦІЯ
                         Кулик  В.В.  Розроблення  концепції  створення  високоміцних  колісних
                  сталей. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.
                         Дисертація  на  здобуття  наукового  ступеня  доктора  технічних  наук  за
                  спеціальністю  05.02.01  –  матеріалознавство  (132  –  матеріалознавство).  –
                  Фізико-механічний  інститут  ім.  Г.В.  Карпенка  Національної  академії  наук
                  України,  Національний  університет  “Львівська  політехніка”  Міністерства
                  освіти  і  науки  України;  Фізико-механічний  інститут  ім.  Г.В.  Карпенка
                  Національної академії наук України, Львів, 2019.
                         Дисертація  присвячена  розробленню  вимог  до  сталей  високоміцних
                  залізничних  коліс  для  одночасного  забезпечення  високої  зносостійкості  та
                  опору утворенню дефектів (повзунів і вищербин) на їх поверхні кочення, а
                  також  обґрунтуванню  хімічного  складу  і  структурно-фазового  стану  нових
                  сталей для коліс з підвищеним терміном експлуатації.
                         На підставі виконаних досліджень, викладених у дисертації, з позицій
                  структурної  механіки  втомного  руйнування  сформульовані  та  обґрунтовані
                  рекомендації  в  галузі  матеріалознавства,  які  забезпечують  вирішення
                  важливої науково-технічної проблеми підвищення надійності і довговічності
                  високоміцних  залізничних коліс.  Запропоновано  нову  концепцію  створення
                  сталей  для  забезпечення  високого  опору  зношуванню  і  пошкоджуваності
                  поверхні  кочення  коліс,  розроблено  вимоги  до  комплексу  механічних
                  характеристик  таких  сталей  та  обґрунтовано  хімічний  склад  сталі  для
                  залізничних  коліс  нового  покоління,  а  також  режим  термічної  обробки  їх
                  ремонтних наплавок, що відображено у висновках.
                         Для  мінімізації  негативного  впливу  експлуатаційних  чинників  на
                  ресурсні  характеристики  колісних  сталей  і  довговічність  високоміцних
                  залізничних коліс запропоновано нову концепцію створення колісних сталей,
                  згідно  якої  необхідні  нові  сталі  з  пониженим  вмістом  вуглецю  для
                  підвищення        температури        аустенізації      (зменшення         схильності       до
     	
