Page 24 - Dys
P. 24

24

                  деформування  розтягом  наводненого  зразка  з  тріщиною  до  її  старту  у

                  напрямку між волокнами у 60 разів менша, ніж поперек волокон.

                         Практичне значення одержаних результатів.

                         Результати       досліджень       макророзшарування           труб     магістральних

                  газопроводів внаслідок експлуатаційної деградації трубних сталей використано

                  в  УМГ “Прикарпаттрансгаз”  для  обґрунтування  умови  їх  можливої  подальшої

                  експлуатації.  Встановлені           закономірності       впливу      умов  попереднього

                  електролітичного  наводнювання  та  навантаження  зразків  на  механічні  та

                  корозійно-механічні  характеристики  трубних  сталей  використано  для

                  розроблення  методу  моделювання  їх  експлуатаційної  деградації,  який

                  впроваджено в УМГ “Прикарпаттрансгаз”.

                         Розроблена методика діагностування експлуатаційної деградації сталей

                  насосних  штанг  нафтовидобувних  свердловин  за  ступенем  їх  схильності  до

                  корозійно-втомного  руйнування  впроваджена  у  НГВУ “Долинанафтогаз”

                  ПАТ “Укрнафта”  для  з’ясування  причин  їх  руйнування,  обґрунтування  умов

                  безпечної  експлуатації  та  подовження  ресурсу.  Методику  діагностування

                  експлуатаційної  деградації  сталей  металоконструкцій  за  їх  схильністю  до

                  розшарування використано у ТОВ Фірма “Діалаб” ЛТД для обґрунтування їх

                  наднормативної експлуатації.

                         Апробація результатів дисертації. Матеріали дисертації доповідалися і

                  обговорювалися  на  вітчизняних  та  міжнародних  конференціях:  XIII  та  XV

                  Міжнародних конференціях “Проблеми корозії та протикорозійного захисту

                  конструкційних  матеріалів”  (Львів,  2016 р.,  2020 р.);  6-ій  Міжнародній

                  науково-технічній         конференції       “Теорія      та    практика       раціонального

                  проектування,  виготовлення  і  експлуатації  машинобудівних  конструкцій”

                                       th
                  (Львів, 2018 р.); 6 International Conference “Fracture Mechanics of Materials and
                  Structural  Integrity”  (Львів,  2019 р.);  VІ  Міжнародній  науково-технічній


                  конференції  “Пошкодження  матеріалів  під  час  експлуатації,  методи  його
                  діагностування і прогнозування” (Тернопіль, 2019 р.).


                         Дисертаційна робота в повному обсязі доповідалася та обговорювалася на
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29