Page 177 - дисертація Головчук
P. 177

177



               2.  включити подачу повітря на електрометалізатор;
               3.  включити живлення дуги і подачу дроту.

               4.  Включити  металізатор  і  нанести  покриття  на  поверхню  деталі,  товщина

                   напиленого шару за один прохід повинна складати 0,1-0,25 мм.
               5.  Після напилення трьох шарів покриття вимкнути обертач з закріпленою деталлю

                   та провести  контроль товщини шару  покриття вимірами в  трьох  поперечних
                   перерізах,  виконавши  по  три  виміри  діаметрів  у  кожному  перерізі

                   штангенциркулем ШЦ-1І-160-0,05 ГОСТ 166-89.

               6.  Провести візуальний контроль напиленої поверхні з застосуванням, лупи ЛИ-3-
                   10  ГОСТ  25706-83  на  наявність  тріщин  та  відшарувань.  Перевірити  діаметр

                   напилених поверхонь деталей штангенциркулем ШЦ-11—160-0,05 ГОСТ 166-
                   89  на  відповідність  оптимальному  розміру  ØК+0,5мм.  Тріщини  і

                   відшаровування не допускаються.

               7.  Товщина напиленого електрометалізаційного покриття на деталях може бути в
                   межах  0,5…3,5  мм.  Припуск  на  операцію  механічної  обробки  повинен

                   знаходитись в межах 0,8…1.2 мм на діаметр відновлюваної деталі.

                     Режими шліфування:
                   -  Діаметр шліфувального круга - 400 мм;

                   -  Марка шліфувального круга – СТ-2, зерно 40;

                   -  Швидкість обертання шліфувального круга об/хв – 1500;
                   -  Швидкість обертання ротора об/хв – 25;

                   -  Мастильно - охолоджувальна рідина – ФМІ, Авітол, ПВК;
                   -  Чистота шліфованої поверхні, Ra – 0,65.

                      5. Зберігання деталей з покривами

               1.  Консервація  штоків  проводиться  в  основному  з  метою  захисту  від  корозії.
                   Штоки  після  реставрації  слід  відразу  консервувати  якщо  вони  не  йдуть  на

                   монтаж.  Також  консервації  підлягають  спрацьовані  деталі,  що  не  були
                   відправлені в ремонт.

               2.  Консервація полягає в тому, що робочу поверхню деталі покривають масляною

                   емульсією,  що  надійно  захищає  від  впливу  оточуючого  середовища.
                   Консервуюча  емульсія  повинна  мати  низьку  в’язкість  в  підігрітому  стані  та

                   високу  в’язкість  при  нормальній  температурі  оточуючого  середовища.  Це

                   зумовлено тим, що масляна емульсія під час консервації повинна проникати у
   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182