Page 347 - Кулик В.В.
P. 347

347

                  графітизованих сталей. Металознавство та обробка металів. – 2016. – № 4.

                  – С. 3-14.

                         407.  Осташ  О.П,  Андрейко  І.М,  Волчок  І.П,  Кулик  В.В,  Акімов  І.В.

                  Про  перспективність  застосування  графітизованих  сталей  в  залізничному

                  транспорті. Проблеми і перспективи розвитку залізничного транспорту: Тези

                  74-ої  Міжнародної  науково-практичної  конференції.  (15-16  травня  2014,

                  Дніпропетровськ). 2014. С. 420-421.

                         408.  Андрейко  І.М.,  Волчок  І.П.,  Осташ  О.П.,  Акімов  І.В.,

                  Головатюк Ю.В. Вплив  міді  на  циклічну  тріщиностійкість  і  термотривкість

                  графітизованих сталей // Фізико-хімічна механіка матеріалів. 2004. № 3. С.

                  109–112.

                         409.  Sakamoto  H.,  Toyama  K.,  Hirakawa  K.  Fracture  toughness  of

                  medium-high carbon steel for railroad wheel. Materials Science and Engineering.

                  2000. Vol. A285. P. 288–292.

                         410.  Андрейко  І.М.  Про  механізм  втомного  руйнування  чавунів  і

                  графітизованих  сталей.  Фізико-хімічна  механіка  матеріалів.  2003.  №  1.  С.

                  111–112.

                         411.  Гаврилюк  О.Ф.  Безпека  руху:  шляхи  вирішення  проблем.


                  Неразрушающий контроль. 2009. № 1. С. 9–17.
                         412.  Осташ  О.П.,  Жмур-Клименко  В.Т.  Рост  усталостных  трещин  в


                  металлах  при  низких  температурах  (Обзор).  Физико-химическая  механика
                  материалов. 1987. № 2. С. 17–29.


                         413.  Ярема  С.Я.,  Осташ  О.П.  Исследование  развития  усталостных
                  трещин при низких температурах. Физико-химическая механика материалов.


                  1975. № 2. С. 48–52.

                         414.  Ветенкамп Г.Р., Кипп Р.М. Разрушение колес железнодорожного

                  вагона  диаметром  836  мм,  обусловленное  тепловыми  и  рельсовыми

                  нагрузками. Конструирование и технология машиностроения. 1978. Т. 100,

                  № 3. С. 184–192.
   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352