Page 347 - Кулик В.В.
P. 347
347
графітизованих сталей. Металознавство та обробка металів. – 2016. – № 4.
– С. 3-14.
407. Осташ О.П, Андрейко І.М, Волчок І.П, Кулик В.В, Акімов І.В.
Про перспективність застосування графітизованих сталей в залізничному
транспорті. Проблеми і перспективи розвитку залізничного транспорту: Тези
74-ої Міжнародної науково-практичної конференції. (15-16 травня 2014,
Дніпропетровськ). 2014. С. 420-421.
408. Андрейко І.М., Волчок І.П., Осташ О.П., Акімов І.В.,
Головатюк Ю.В. Вплив міді на циклічну тріщиностійкість і термотривкість
графітизованих сталей // Фізико-хімічна механіка матеріалів. 2004. № 3. С.
109–112.
409. Sakamoto H., Toyama K., Hirakawa K. Fracture toughness of
medium-high carbon steel for railroad wheel. Materials Science and Engineering.
2000. Vol. A285. P. 288–292.
410. Андрейко І.М. Про механізм втомного руйнування чавунів і
графітизованих сталей. Фізико-хімічна механіка матеріалів. 2003. № 1. С.
111–112.
411. Гаврилюк О.Ф. Безпека руху: шляхи вирішення проблем.
Неразрушающий контроль. 2009. № 1. С. 9–17.
412. Осташ О.П., Жмур-Клименко В.Т. Рост усталостных трещин в
металлах при низких температурах (Обзор). Физико-химическая механика
материалов. 1987. № 2. С. 17–29.
413. Ярема С.Я., Осташ О.П. Исследование развития усталостных
трещин при низких температурах. Физико-химическая механика материалов.
1975. № 2. С. 48–52.
414. Ветенкамп Г.Р., Кипп Р.М. Разрушение колес железнодорожного
вагона диаметром 836 мм, обусловленное тепловыми и рельсовыми
нагрузками. Конструирование и технология машиностроения. 1978. Т. 100,
№ 3. С. 184–192.